Nastavení kampaně Recenze a hodnocení Zboží
Máte zajímavé recenze a hodnocení na Zboží.cz? Chcete si s nimi více hrát a posílit díky nim důvěryhodnost vašeho e-shopu nebo (on-line) podnikání? Vyberte si v nové (nebo už vytvořené) kampani notifikaci Recenze a hodnocení Zboží.cz.
Co všechno a jak můžete nastavit, to se dozvíte v tomto návodu.
Krok 1: Výběr a detailní nastavení
Pro urychlení celého procesu spuštění kampaně má notifikace nastavené základní hodnoty, které si můžete dle svých možností a záměrů upravovat.
Kliknutím na tlačítko Detailní nastavení vyjede v pravé části okno s nastavením:
- Zobrazí recenze za posledních „30 dní“
V závislosti na množství již získaných kladných hodnocení a recenzí na Zboží.cz můžete z nabídky vybrat tu, která vám sedí nejlépe. Od posledních 24 hodin až po úplně první recenzi, kterou jste kdy získali.
Tip: Při výběru zohledněte nejen množství získaných recenzí, ale i časování kampaně (nastavuje se ve 4. kroku) a přidání dalších notifikací (1. krok).
- Zobrazí recenze stejné a vyšší než „4“ hvězdičky
V základním nastavení jsme zvolili výběr toho nejlepšího a nejhodnotnějšího, abychom podpořili vaše podnikání. Konečnou volbu necháme na vás. Můžete nastavit číslo od 1 do 5 hvězdiček.
- Zobrazí se pokud jsou dostupné minimálně „3“ recenze
Pokud aplikace nerozezná potřebné množství recenzí v daném časovém rozmezí (nastavení 1. řádku) s patřičným množstvím hvězdiček (nastavení ve 2. řádku), notifikace se nebudou zobrazovat. Zadejte své číslo po pečlivém prozkoumání recenzí ve vaší administraci účtu na Zboží.cz.
Tip: Pro otestování se hodí nastavit hodnotu 1, kterou můžete později změnit.
- Zobrazí recenze i pro konkrétní produkty
Ve Zboží.cz lze hodnotit spokojenost s e-shopem i jednotlivé produkty daného e-shopu. Pokud chcete zobrazovat i tento typ hodnocení, přesuňte posuvník na hodnotu ANO.
Při vypnutí se budou zobrazovat jen recenze celého e-shopu.
- Neustálé opakování notifikací
Aby notifikace na webu proudily jako nekonečný řetěz pozitivní zpětné vazby, nechte toto nastavení nezměněné. V případě, že nechcete stále opakovat všechny recenze, přepněte posuvník na NE.
Nezapomeňte své unikátní nastavení Uložit.
Krok 2: Spárování recenzí a hodnocení
Z roletky vyberte Zboží API klíč.
Kliknutím na tlačítko Pokračovat > přejdete k dalšímu kroku.
Krok 3: Zobrazení notifikací
Zde si nastavíte, kde na webu chcete zobrazovat notifikace Recenze a hodnocení Zboží.cz.
Vyberte z roletky pravidlo pro zadané URL a poté do připravených polí vložte jednu nebo více URL adres stránek, které chcete do výběru „Zahrnout“ nebo z něj „Vyloučit“.
Každou volbu potvrďte klávesou Enter.
Kliknutím na tlačítko Pokračovat > přejdete k poslednímu kroku nastavení.
Krok 4: Nastavení kampaně
Pro lepší přehlednost si nejdříve kampaň pojmenujte – máte k dispozici 25 znaků.
Zvolte si pravidla zobrazování notifikací.
V základním nastavení se notifikace zobrazují na PC i na mobilu v levém dolním rohu. S ohledem na váš projekt, rozložení stránky i aktivní prvky a další služby na webu (chat atd.) zvažte, zda potřebujete nastavení upravit.
Přesunutím posuvníku můžete změnit zobrazení či nezobrazení na PC či mobilu (na každém zvlášť) a také umístění horizontální: vlevo, na střed nebo vpravo a vertikální: dole nebo nahoře.
Časování a prodlevy notifikací
Upravte si čas pro zobrazení první notifikace, délku zobrazení notifikace i pauzy mezi jednotlivými notifikacemi ve frontě. Můžete upravit i rychlost objevení notifikace. Číselné hodnoty zadávejte ve vteřinách a individuálně pro PC a mobily.
Tip: Pokud máte pro jeden web/stránku více samostatných kampaní, zohledněte jejich časování, aby se notifikace nezobrazovaly současně (pokud to není váš záměr).
Jakmile jste vše nastavili, uložte kampaň kliknutím na tlačítko Uložit.
Krok 5: Spuštění kampaně
Kampaň je připravená a čeká na spuštění.
Po uložení kampaně vás přesměrujeme na stránku s přehledem kampaní, kde jen přetáhnete posuvník z OFF na ON a máte hotovo. Notifikace s recenzemi a hodnocením Zboží.cz už se zobrazují.
Co dál? Můžete zkusit přidat další typ notifikace nebo si dát čas na zhodnocení výsledků této kampaně.