Nastavení kampaně Poslední objednávky

Chcete-li zobrazovat frontu objednávek na vašem webu a motivovat tak návštěvníky k nákupu, vyberte si v nové (nebo už vytvořené) kampani notifikaci Poslední události (OBJEDNÁVKY).
Co všechno a jak můžete nastavit, to se dozvíte v tomto návodu.

Krok 1: Výběr a detailní nastavení

Pro urychlení celého procesu spuštění kampaně má notifikace nastavené základní hodnoty a texty, které si ale můžete dle svých preferencí a záměrů upravit.
Kliknutím na tlačítko Detailní nastavení vyjede v pravé části okno s nastavením:

  • Text v notifikaci „má dokončenou objednávku“ můžete libovolně měnit tak, aby odpovídal vašemu záměru. Ale pozor, máte omezené množství znaků – přesně 25, proto buďte konkrétní a výstižní.
    Tip: Máte-li jednopoložkový e-shop, napište zde zboží či službu, kterou si návštěvníci mohou objednat.
  • Zobrazí maximálně posledních „20“ objednávek
    V závislosti na sezoně i typu produktu si můžete upravit množství objednávek pro zobrazení.
    Tip: Vodítkem pro vaše číslo může být průměrná doba strávená na webu, časování kampaně (nastavuje se ve 4. kroku) i přidání dalších notifikací (1. krok).
  • Zobrazí objednávky jen za posledních „7“ dní
    Podle aktivity nakupujících (a v závislosti na předchozí položce) upravte počet dní, které chcete zahrnout pro zobrazování notifikace Poslední objednávky. Maximum je posledních 365 dní – zobrazí se ale jen pokud máte v aplikaci nasbíraná data.
  • Zobrazí notifikaci pouze pokud je minimálně „5“ objednávek
    Dokud v aplikaci nezaznamenáme potřebné množství objednávek, notifikace se nezobrazuje. Buďte trpěliví. Během několika minut, hodin nebo dní (podle aktivity na webu) se notifikace rozeběhnou.
    Tip: Pro otestování se hodí nastavit hodnotu 1, kterou můžete později změnit.
  • Zobrazí nerozpoznaná jména jako „Zákazník“
    Pokud se z formuláře objednávky nepodaří identifikovat jméno zákazníka, nahradíme ho všeříkajícím „Zákazník“. Pokud nechcete tuto možnost zobrazení (základní nastavení je ANO), zvolte si NE a tito zákazníci nebudou v notifikaci zobrazeni.
  • Zobrazí návštěvníkům jejich vlastní objednávky
    V základním nastavení nezobrazujeme notifikace s objednávkou zákazníkovi, který objednávku vytvořil. Jsou ale situace, kdy se to může hodit (např. při testování).
  • Neustálé opakování notifikací
    Aby notifikace na webu proudily jako nekonečný řetěz oznámení, nechte toto nastavení nezměněné. V případě, že chcete zobrazit jen to, co se stalo, ale nechcete to stále opakovat, přepněte posuvník na NE.

Nezapomeňte své unikátní nastavení Uložit.

Krok 2: Spárování s webem

Nejdříve z roletky vyberte pravidlo párování pro zadané URL.
Do pole „Zahrnout“ zadejte URL adresu (nebo adresy) s objednávkovým formulářem. U vícekrokových objednávek je to stránka košíku, kde zákazník vyplňuje jméno a adresu.

Pole „Vyloučit“ můžete využít pro URL, které do výběru nepatří (např. předchozí kroky objednávkového formuláře, kontaktní formulář, poptávkový formulář atp.). Každou volbu potvrďte klávesou Enter.

Aktivní a navštívená URL se zobrazí v zeleném poli.
Oranžové pole naznačuje nenavštívenou stránku. Tuto URL stačí navštívit a tím ji pro aplikaci aktivovat.
Červené pole hlásí chybu, kterou uvidíte pod zadávacím polem.

Chcete-li přidat více Pravidel párování, klikněte na tlačítko + Přidat pravidlo a proces výběru a zadávání URL opakujte.
Jakmile máte spárování nastaveno, klikněte na tlačítko Pokračovat >

Krok 3: Zobrazení notifikací

Zde si nastavíte, kde na webu chcete zobrazovat notifikace Posledních objednávek.
Vyberte z roletky pravidlo pro zadané URL a do pole „Zahrnout“ vložte URL webu nebo jen vybrané stránky.
Pole „Vyloučit“ se hodí pro URL s kontaktním formulářem, objednávkovým formulářem, VOP atd.
Každou volbu potvrďte klávesou Enter.

Kliknutím na tlačítko Pokračovat > přejdete k poslednímu nastavení.

Krok 4: Nastavení kampaně

Pro lepší přehlednost si nejdříve kampaň pojmenujte – máte k dispozici 25 znaků.

Zvolte si pravidla zobrazování notifikací.
V základním nastavení se notifikace zobrazují na PC i na mobilu v levém dolním rohu. S ohledem na váš projekt, rozložení stránky i aktivní prvky a další služby na webu (chat atd.) zvažte, zda potřebujete nastavení upravit.
Přesunutím posuvníku můžete změnit zobrazení či nezobrazení na PC či mobilu (na každém zvlášť) a také umístění horizontální: vlevo, na střed nebo vpravo a vertikální: dole nebo nahoře.

Časování a prodlevy notifikací
Upravte si čas pro zobrazení první notifikace, délku zobrazení notifikace i pauzy mezi jednotlivými notifikacemi ve frontě. Můžete upravit i rychlost zobrazení notifikace. Číselné hodnoty zadávejte ve vteřinách a individuálně pro PC a mobily.

Tip: Pokud máte pro jeden web/stránku více samostatných kampaní, zohledněte jejich časování, aby se notifikace nezobrazovaly současně (pokud to není váš záměr).

Jakmile jste vše nastavili, uložte kampaň kliknutím na tlačítko Uložit.

Krok 5: Spuštění kampaně

Kampaň je připravená a zobrazí se na stránce s přehledem kampaní, kam vás po uložení přesměrujeme.
Pro aktivování stačí jen přetáhnout posuvník z OFF na ON a máte hotovo.

Jakmile splníte podmínky pro zobrazení poslední objednávky (1. krok), zobrazí se první notifikace na webu.

Co dál? Můžete zkusit přidat další typ notifikace nebo si dát čas na zhodnocení výsledků této kampaně.