Jak funguje čerpání kreditů?

  • Úvod
  • FAQ
  • Jak funguje čerpání kreditů?

Všechny tarify nabízejí v rámci aplikace stejné funkce, liší však počtem kreditů.

Jak funguje čerpání kreditů?

Kredity jsou čerpány za každé zobrazení stránky (nikoliv počet návštěv), na které je nasazený Notifikuj pixel skript.

Obvykle se pixel nasazuje na celý web, tudíž veškeré stránky daného webu mají nasazený pixel skript Notifikuj. Tento skript se spustí vždy při načtení stránky na webu.

Pokud se tedy návštěvník proklikne na stránku webu, na které je nasazený pixel, strhne se jeden kredit. Pokud stránku obnoví nebo se proklikne na jinou stránku webu, strhne se další kredit.

Obnova kreditů

Kredity se pravidelně obnovují každý měsíc dle předplatného. K obnově dochází vždy v určitý den v měsíci - obvykle dle data úhrady tarifu.

Pokud jste tedy tarif uhradili např. 15.5.2023, další obnova kreditů proběhne opět 15. den v měsíci - v případě, že bude účet předplacen.

Jak zjistit, kolik kreditů budete potřebovat?

Pokud máte nově založený účet, pak se po registraci váš účet nachází ve 14denní zkušební verzi. K této zkušební verzi máte k dispozici 125 000 kreditů.

Jakmile uplyne vaše 14denní zkušební období, stačí se podívat, kolik kreditů za toto období bylo vyčerpáno. Stav kreditů najdete v levém menu ve spodní části. Pokud vynásobíte počet vyčerpaných kreditů dvěma, získáte výsledek, kolik kreditů budete přibližně potřebovat pro pravidelný měsíční provoz účtu.

Příklad:

Po 14 dnech vám zbylo 113 000 kreditů. To znamená, že ze 125 000 kreditů v rámci Trialu bylo vyčerpáno 12 000 kreditů.

12 000 x 2 = 24 000

To znamená, že na měsíční provoz budete potřebovat cca 24 000 kreditů a proto vám bude stačit základní tarif START (viz ceník).

Alternativně je možné se podívat do nějaké analytické služby (např. Google Analytics), která monitoruje počet zobrazení stránek vašeho webu. V takovém případě se však výsledky mohou lišit v závislosti na podmínkách, dle nichž daná služba zaznamenává data.

Pokud budete potřebovat poradit s výběrem vhodného tarifu, rádi vám s výběrem pomůžeme. Stačí nás kontaktovat na info@notifikuj.cz.

Liší se vám počet zobrazení stránek v Google Analytics oproti Notifikuj?

Výsledky počtu zobrazení stránek ve službě Analytics se skutečně mohou lišit od výsledků v rámci Notifikuj, jelikož se jedná o oddělené algoritmy. Google Analytics je taktéž blokováno Adblockem a tak nezaznamenává zobrazení stránky u uživatelů, kteří mají v prohlížeči tento doplněk. Notifikuj skript však zaznamenává počet zobrazení stránek i v prohlížečích, které mají doplněk Adblock aktivovaný.

Vyčerpaly se vám kredity ještě před pravidelnou obnovou?

  • Může to být tím, že jste nezvolili správný tarif, který by byl relevantní vůči spotřebě v účtu.
  • V případě, že např. spustíte reklamní či marketingovou kampaň, která zvýší návštěvnost vašeho webu, stoupne taktéž počet zobrazení stránek a tím pádem i spotřeba kreditů.
  • Pokud pixel skript z vašeho účtu máte nasazený na více doménách, pak se zobrazení stránek sčítá za všechny domény dohromady. Pokud tedy Notifikuj používáte v rámci jednoho účtu na více webech, pak bude spotřeba kreditů vyšší než v případě jednoho webu.
  • V případě, že ve vaší firmě přistupují na web i vaši kolegové, i v rámci těchto zobrazení stránek je čerpán kredit.
    • Toto v Notifikuj bohužel není možné nijak odlišit. Pokud si však přejete vypnout Notifikuj pro své kolegy, abyste nepřicházeli o kredity, je možné ve vašem webovém systému zakázat Notifikuj skript např. pro konkrétní IP adresy správců webu. Toto řešení je však závislé na konkrétním webovém systému, který používáte.

Co dělat, když vám dojdou kredity?

Pokud dojde k vyčerpání 75 % kreditů, dorazí vám na email upozornění, abyste měli přehled o čerpání. Pokud dojde k vyčerpání 90 % kreditů, dorazí další upozornění. V případě, že vyčerpáte všech 100 % kreditů, taktéž budete informováni a notifikace se přestanou zobrazovat, dokud nedojde k obnově kreditů.

  • Je možné počkat do pravidelné obnovy kreditů dle vašeho předplatného. Jakmile obnova proběhne, notifikace se začnou opět zobrazovat.
  • V případě, že si nepřejete zobrazování notifikací přerušit, je možné zakoupit jednorázový balíček kreditů. Tuto možnost naleznete v levém menu - položka "Dokoupit kredity".
  • Alternativně je možné přejít na vyšší tarif. Stačí, když nám napíšete na info@notifikuj.cz a my aktuální tarif zrušíme. Následně stačí objednat vyšší tarif, který jste si vybrali (opět v levém menu - položka "Objednat").
    • Pokud máte předplaceno na delší období (např. roční), stačí, když nám napíšete - vystavíme vám fakturu pouze na doplatek rozdílu mezi tarify pro zbývající předplatné.