Vyberte stránku

Chcete spustit kampaň pro Poslední registrace a hned v prvním kroku se zarazíte. Přemýšlíte, jak upravit text v notifikaci tak, aby pěkně seděl vašemu záměru a vešel se do 31 znaků? Dali jsme dohromady pár tipů, které vás nejen nasměrují, ale přidáme i několik konkrétních nápadů, které můžete hned vyzkoušet.

1. Registrace k newsletteru

Máte-li na webu formulář k registraci do newsletteru, můžete nechat základní text „se přihlásil/a k odběru novinek“. Rozhodně ale není od věci být konkrétnější a detailnější.

Zamyslete se, co je hlavní součástí vašeho newsletteru.
Můžete se omezit i na obsah prvního e-mailu. Jsou tam i slevy? Zkuste text: „má přístup k novinkám a slevám“. Jsou tam speciální tipy z oboru, které jinde nepublikujete? Zkuste text: „má v e-mailu 1. tajný tip“ nebo „získal/a e-mail s extra tipy“.

2. Registrace s první slevou/dárkem k nákupu

Oblíbená a častá forma pro získání kontaktu je slevový kupon. Pokud máte takové lákadlo, propište ho do notifikace: „má slevový kupon na první nákup“ nebo ještě přesněji „má slevu 100 Kč na první nákup“. Číslovku doplníte dle vaší reálné nabídky.

Dáváte k prvnímu nákupu místo slevy nějaký dárek? Skvělé, můžete zkusit: „získal/a dárek k prvnímu nákupu“ nebo „má zajištěný dárek k prvnímu nákupu“.

3. Registrace do bonusového programu

Dáváte svým registrovaným zákazníkům nějaké slevy navíc? Mohou za každý nákup nasbírat nějaké body a po čase je uplatnit jako slevu na nákup? Mohou si za získané body koupit bonusové výrobky, které běžně v nabídce nejsou?
Cokoliv, co je předmětem bonusového programu, můžete zkusit avizovat v textu notifikace: „už nakupuje se stálou slevou“ nebo „získal/a slevu na každý nákup“ nebo „při každém nákupu ušetří. A vy?“.

4. Registrace a stažení e-booku

Připravili jste pro své budoucí zákazníky obsah zdarma ve formátu PDF ke stažení zdarma? Zaměřte se na obsah, na jeho přínos či změnu, kterou díky jeho přečtení může získat a vložte tuto myšlenku do textu notifikace.
Např. pro cestovatele – „cestuje levněji. Chcete taky?“.
Pro ženy, které se krášlí – „zná 13 tipů Coco Chanel. A vy?“.
Pro podnikatele, kteří začínají s LinkedIn – „už ví, proč má být na LinkedIn“.

Inspirujte se a vyzkoušejte, co právě vám funguje lépe.