Tipy pro texty v notifikaci TOP nabídky
Zaujala Vás notifikace TOP nabídky a možnost vytvořit si vlastní textaci notifikace, ale přemýšlíte, co do ní napsat. Dokonce možná přemýšlíte i o tom, co v TOP nabídce propagovat. Právě pro Vás máme pár tipů, kdy je TOP nabídka tou nejlepší volbou a jaké texty se k daným nabídkam hodí nejlépe.
1. Doprava zdarma
Taková klasika, jak motivovat zákazníka k většímu nákupu. Bohužel se časton o možnosti dopravy zdarma dozví až na objednávkovém formuláři. Informujte návštěvníky e-shopu o dopravě zdarma hned, jak dorazí na web - “Doprava ZDARMA! Platí pro všechny nákupy nad 1 000 Kč." nebo "Váš balíček doručíme ZDARMA"
2. Získejte více sledujících na Facebooku
Chcete, aby Vás návštěvníci e-shopu sledovali na Facebooku? Děláte na Facebooku zajímavé soutěže? Dejte o tom světu vědět. Zkuste do TOP nabídky “Velká letní soutěž o grilovací soupravu v ceně 15 000 Kč” a přiložte odkaz s textem “Chci soutěžit”. Nemáte zrovna žádnou soutěž, ale pravidelně je děláte? Pak otextujte TOP nabídku takto: "Sledujte nás na Facebooku. Pravidelně soutěžíme o naše produkty."
3. Nové kousky v nabídce e-shopu
Novinka v sortimentu, která by zájemcům neměla uniknout? Jednoduše jim naservírujte to, co potřebujete, ve správný čas na správném místě. Upozorněte na nový kousek pomocí TOP nabídky a usnadněte jim tak cestu k objednávce.
Naskladnili jste nové grily a blíží se letní sezóna? vyzkoušejte “Ten nejlepší gril pro letní grilovačku”. Nabízíte nový, ještě účinnější vodní filtr? napište do TOP nabídky “Nejčistší voda ve městě díky vodnímu filtru AquaCleen.” a přidejte odkaz na produkt.
4. Dostupnější kontakt
Stává se vám, že u určitého zboží potřebují zákazníci více pomoci? Umístěte jim Váš kontakt hned na oči - “Potřebujete poradit? Jsme tu pro Vás na 777 888 999”
A jak budou takové notifikace vypadat? Podívejte se na ně zde a vyberte si tu nejlepší z nich. Příklady notifikace TOP nabídky.
Už máte vymyšlenou svou TOP nabídku?