Nezobrazují se notifikace souhrnné statistiky

Máte spuštěnou kampaň a proběhly už první objednávky, registrace nebo návštěvy, ale na webu se notifikace se souhrnnými statistikami stále nezobrazují?
Zkuste projít nejčastější příčiny podle variant a jednoduchou úpravou během chvilky docílíte správného zobrazení.

Varianta Souhrnné statistiky OBJEDNÁVEK

Je správně URL pro zachytávání objednávek?
Ve druhém kroku kampaně zadáváte pro souhrn počtu objednávek URL stránky, kde je objednávkový formulář.

Pro správné zachycení souhrnných dat do notifikace, je potřeba vložit správnou URL adresu košíku/ stránky, kde se vyplňuje jméno.
Pokud máte vloženou děkovací stránku po objednávce nebo stránku košíku, kde je výběr dopravy, množství objednávek se nemůže správně spočítat a poté i správně zobrazit v notifikaci.

Více viz nezobrazené notifikace objednávek >

Varianta Souhrnné statistiky REGISTRACÍ

Je správně URL pro zachytávání registrací?
Ve druhém kroku kampaně zadáváte pro souhrn počtu registrací přesnou URL stránky, kde je registrační formulář.

Pro správné zachycení souhrnných dat do notifikace, je potřeba vložit URL adresu stránky, kde se vyplňuje registrace (jméno a nebo e-mail).

Více viz nezobrazené notifikace registrací >

URL pro zachytávání jsou nastavené správně, ale přesto se notifikace nezobrazují nebo číslo neodpovídá skutečnosti? Napište nám na info@notifikuj.cz a vyřešíme to.