Vyberte stránku

Máte spuštěnou kampaň a proběhly už první registrace, ale na webu se notifikace nezobrazují?
Projděte si nejčastější příčiny a jednoduchou změnou v nastavení je během chvilky vyřešíte.

1. Umožňuje e-shopové řešení notifikaci Registrace?

Některá e-shopová řešení tento typ formulářů bohužel nezachytávají. Nejčastěji jde o možnost registrace přímo při vytváření objednávky.

V přehledu podporovaných řešení si ověřte, zda na vašem řešení můžete notifikace registrací zobrazovat.
Přehled podporovaných řešení a notifikací k zobrazení je zde >

2. Je správně URL pro zachytávání registrace?

Ve druhém kroku kampaně zadáváte URL stránky, kde je registrační formulář.
Pro správné zachycení jména do notifikace, je potřeba vložit přesnou URL adresu stránky, kde se vyplňuje registrace (jméno a nebo e-mail).

3. Je správně pravidlo URL pro registrace?

Ve druhém kroku kampaně kromě URL stránky vybíráte také pravidlo, které může být: Začíná na, Shoduje se nebo Obsahuje.

V případě pravidla Shoduje se je nutné, aby URL adresa registračního formuláře na webu byla přesně shodná s URL vloženou v aplikaci, jinak se nemohou notifikace zobrazit.

Pokud je formulář na celém webu a je vybrané pravidlo Začíná na nebo Obsahuje, je vhodné do pole „Vyloučit“ vložit URL objednávkové stránky (košík před odesláním/ stránka s formulářem), aby se data z formulářů neduplikovala i do nastavení objednávek.

4. Jaké je detailní nastavení notifikace registrace?

V prvním kroku kampaně si v kartě notifikace můžete nastavit doplňující informace pro zobrazení.
Standardně je nastaveno zobrazení od 5 registrací za posledních 7 dní. Pokud ještě nemáte 5 registrovaných kontaktů, notifikace se nezobrazí.

Upravte si nastavení nebo počkejte, až bude potřebný počet vyplněných formulářů a notifikace se začnou zobrazovat.

Vše máte zkontrolované, ale přesto se notifikace s registracemi nezobrazují?
Napište nám na info@notifikuj.cz ať zjistíme víc.