Vyberte stránku

Máte spuštěnou kampaň a proběhly už první objednávky, ale na webu se notifikace objednávek nezobrazují?
Projděte si přehled nejčastějších příčin a jednoduchou úpravou to během chvilky vyřešte.

1. Je správně URL pro zachytávání objednávky?

Ve druhém kroku kampaně zadáváte URL stránky, kde je objednávkový formulář.
Pro správné zachycení jména do notifikace, je potřeba vložit správnou URL adresu košíku/ stránky, kde se vyplňuje jméno.

Pokud máte vloženou děkovací stránku po objednávce nebo stránku košíku, kde je výběr dopravy, notifikace se nemůže zobrazit.

2. Je správně pravidlo URL pro objednávky?

Ve druhém kroku kampaně kromě URL stránky vybíráte také pravidlo, které může být: Začíná na, Shoduje se nebo Obsahuje.

V případě pravidla Shoduje se je nutné, aby URL adresa objednávky na webu byla přesně shodná s URL vloženou v aplikaci. V případě, že se v objednávkách propisuje proměnný parametr nebo se přenáší jiná data (např. z placené reklamy), URL se neshodují a tak se notifikace nemohou zobrazit.

Pro objednávky je proto lepší zvolit pravidlo Začíná na a do pole URL vložíte vybranou adresu nejlépe zkopírováním přímo z webového prohlížeče.

3. Jaké je detailní nastavení notifikace objednávky?

V prvním kroku kampaně si v kartě notifikace můžete nastavit doplňující informace pro zobrazení.
Standardně je nastaveno zobrazení od 5 objednávek za posledních 7 dní.

Pokud ještě nemáte 5 objednávek, notifikace se nezobrazí.
Upravte si nastavení nebo počkejte, až bude potřebný počet objednávek a notifikace se začnou zobrazovat.

4. Máte podporované e-shopové řešení?

Je možné, že je vše předchozí správně, ale objednávky přes základní skript (kód Pixelu) nezachytáváme. Pravděpodobně máte vlastní e-shopové řešení nebo takové, které nemáme v přehledu podporovaných systémů. Pro tyto případy máme připraveno řešení přes konverzní kód.

Jedná se o doplňkový kód, který je potřeba vložit na váš web na děkovací stránku.
Prosím, napište si o instrukce pro vložení konverzního kódu na info@notifikuj.cz

Vše je tak, jak má, ale přesto se notifikace objednávek nezobrazují?
Napište nám na info@notifikuj.cz ať zjistíme víc.