Vyberte stránku

Důvodů, proč se notifikace nezobrazují, může být několik.
Tady jsou ty, které můžete sami rychle zkontrolovat a během chvilky vyřešit.

1. Je kampaň spuštěná?

Po vytvoření kampaně je potřeba každou kampaň spustit.
Na stránce Kampaně je vypsaný přehled všech vytvořených kampaní.
V levé části přehledu je informace (posuvník) o tom, která kampaň je nebo není spuštěná.

Zapněte tu, kterou chcete na webu zobrazovat.

2. Je správně vložená URL pro zobrazení?

Ve třetím kroku kampaně se nastavuje pravidlo a URL adresa pro zobrazení notifikací.
Zkontrolujte, zda je URL správně a nedošlo k překlepu nebo jiné chybě v URL.
Tip: Nejjistější je vložit zkopírovanou URL z webového prohlížeče a volbu potvrdit.

3. Máte informace (data) k zobrazení?

Notifikuj může zaznamenávat potřebné události až poté, co na web vložíte kód Pixelu.
Pokud máte v kampani notifikaci navázanou na akci na webu (tj. objednávky, registrace, návštěvnost), ale ještě neproběhla žádná objednávka, registrace ani dostatek návštěv, nemohou se tyto notifikace zobrazovat.

Zde je potřeba počkat. V závislosti na návštěvnosti webu to může být i několik hodin nebo dní.


Doplňující nápověda:
Nezobrazují se notifikace objednávek >
Nezobrazují se notifikace registrací >
Nezobrazují se notifikace aktuálních návštěvníků >
Nezobrazují se notifikace souhrnných statistik >

Máte vše správně, ale přesto se žádná notifikace nezobrazuje?
Napište nám na info@notifikuj.cz a najdeme řešení.